Po prvních dvou týdnech karanténních opatření v ČR se můžeme ohlédnout za tím, jak se nám daří řešit vaše požadavky a zajišťovat provoz hostingových služeb z domácího prostředí.

Na přechod do režimu práce z domova jsme se začali připravovat ve chvíli, kdy se v ČR objevily informace o prvních případech nakažení COVID-19. Nejdříve jsme v kancelářích zavedli zvýšená hygienická opatření a zároveň jsme omezili pracovní schůzky na nutné minimum. Následně jsme vytvořili plán pro přechod na homeoffice a doobjednali jsme potřebný hardware (notebooky, switche atp.), aby nás nic nezaskočilo.

Akci „homeoffice“ jsme rozjeli ke konci druhého týdne března, kdy byl v ČR vyhlášen nouzový stav a došlo k nucenému uzavření některých podniků. Nás, jako poskytovatele webhostingových služeb, se uzavření nedotklo, ale nechtěli jsme čekat na případná nařízení a symbolicky v pátek třináctého jsme se za plného provozu postupně přesouvali domů. Přesun se nám povedl bez výpadku zákaznické podpory, a to včetně provozu telefonní linky.

Od zavedení nouzového stavu, který vyhlásila vláda ČR, neevidujeme snížený počet požadavků na zákaznickou podporu, jak by se mohlo na první pohled zdát. Od přechodu na homeoffice jsme už stihli vyřídit přes 2300 e-mailových tiketů a obsloužili jsme více než 160 telefonních hovorů.

Monitoring a obsluha serverů probíhá vzdáleně i za běžných okolností. Pokud je však potřeba nějaký zásah přímo v datacentru, jsou naši administrátoři samozřejmě připraveni okamžitě vyjet.

A jak práci z domu fakticky zvládáme? To posuďte z fotek níže sami. 🙂 Základem je společná e-komunikace a zachování zdravé míry humoru. A pokud nám v této době potrvá vyřízení požadavku o kapku déle, buďte prosím shovívaví. Už se těšíme, až bude po všem a potkáme se zase všichni společně v kancelářích ONEbit hostingu!

#SpolečněToZvládneme  #lepší_hosting

Jak zvládáme práci z domu
Štítky: