Je to už víc než rok, co jsme umožnili zanechat u každé odpovědi zákaznické podpory ONEbit hostingu hodnocení. Za tu dobu jsme jich posbírali více než 1000! Děkujeme všem, kteří se zapojili a dali nám zpětnou vazbu na náš webhosting. Jako důkaz, že to není jen nějaký korporátní výmysl, který skončí v přetékající e-mailové schránce vytíženého šéfa, zveřejňujeme výsledek, který bereme opravdu vážně.

Průměrné hodnocení za celé sledované období je 91 %. Někdo by si mohl říct, že slabota. My ale říkáme „Wow!”. Podívejte se, jak jsme si nastavili hodnotící kritéria:

  • Wow = 100 %
  • Pozitivní = 66 %
  • Neutrální = 33 %
  • Negativní = 0 %

Jsme skutečně rádi, že úsilí, které zákaznické podpoře věnujeme, nepřichází vniveč a drtivá většina našich zákazníků to oceňuje.

Čteme také pozorně všechny komentáře, které přikládáte. Níže uvádíme na ukázku pár takových, které nás vždycky potěší. To ale neznamená, že bychom si nebrali k srdci i ty méně pozitivní. Dlužno dodat, že těch jsme dostali minimum…

Budeme jen rádi, když budete v hodnoceních pokračovat. Má to smysl.

 

ONEbit – reference zákazníků

Jsem nadšená, že se snažíte pomoci i méně technicky zdatným uživatelům jako jsem třeba já. Odpovědi jsou pro mne srozumitelné, mnohé se i naučím díky vašim operátorům/technikům. Děkuji!
Kateřina D.

Bezchybné služby a hlavně naprosto dokonalý support. Jsme maximálně spokojeni už mnoho let! Díky. 🙂
Jaroslav K.

S lepší podporou (a službami obecně), než máte vy u onebit.cz, jsem se za celý svůj život ještě nesetkal. Perfektní!
Jan V.

Děkuji za konstruktivní odpověď, která mě posunula dál. Je vidět, že mezi sebou máte šikovné lidi 😉
Jan P.

Děkuji za vstřícnost, přímou, rychlou a milou komunikaci. Mám rád lidi, kteří mají rádi svou práci.
Václav K.

Je na čase vyložit karty