Konec roku je na spadnutí a my bychom se s vámi rádi podělili o netradiční zážitky naší zákaznické podpory. Snad vás pobaví stejně tak, jako nás… 🙂

 

Dotaz z budoucnosti

Zákazník: Neprovedla se nám cron úloha z 8.6.
Podpora: Dnes je 7.6.
Zákazník: Aha 🙂 Teď koukám, že mám v počítači spatně nastaveno 8.6.

 

Reakce na neuhrazenou fakturu

Zákazník: Pam dam pampam PAM tam dam pam pammm Paammmm. Dobrý den, všechny naše bankovky jsou momentálně obsazeny, nezoufejte však, jste 4 tí v pořadí.

Co na to my: Nakonec se i na nás dostala řada 🙂

 

Tip na rozšíření služeb

Zákazník: Nedaří se mi přihlášení pro poslech rádia xyz.
Podpora: S webhostingovým účtem to nesouvisí, ale dle stránek rádia můžete danou stanici pustit běžně z prohlížeče pod odkazem xyz.
Zákazník: V tom případě odstupuji od smlouvy, protože jsem si webhosting zakoupil právě pro poslech rádia.

 

Formulář technické podpory, kategorie “jiné”.

Zákazník: Dobrý večer! Máte tám někde mladou ženu která má prsa plná mateřského mléka, tak vás prosím jestli by mohla nakojit i mě. Mám velkou chuť na mateřské mléko.

Co na to my: Chuti neporučíš 🙂

 

Netradiční dotaz na sociální síti

Zákazník: Potřebuji pomoci ohledně komunikace na facebooku. Jedná se zřejmě o získání peněz, nebo abych byla jako bílý kůň.

Co na to my: Poradili jsme nelajkovat, ale nasdílet policii ČR 🙂

 

Hodnocení

Zákazník: Existuje něco víc, než je Bůh? ONEbit !!!!!! Díky za pomoc!

Co na to my: Neradi se rouháme, tato reakce od zákazníka nám však udělala radost 🙂

 

A nakonec originální odpověď na dotazníkovou otázku „Proč jste si vybrali ONEbit?“

Respondent: Poradila mi to kartářka! 🙂

 

Doufáme, že jste se v tomto roce alespoň párkrát upřímně zasmáli a přejeme vám úspěšný rok 2016 a vždy dobrou volbu i bez pomoci kartářky!

 

Technická podpora se někdy pořádně zapotí.... :)
Technická podpora se někdy pořádně zapotí…. 🙂
Silvestr 2015 aneb perličky z ONEbit podpory